2010. június 7., hétfő

Hétvége

Ez a hétvége elég mozgalmasra sikeredett, de ez nem is baj, hétfőtől péntekig úgyis csak a környéken mozgunk Rolival, a műanyag motor és a babakocsi pedig elég rendesen bekorlátozza a mozgásterünket, nem is beszélve a múlt heti időjárásról.

Péntek délután 4től a bölcsiben gyereknap/nyílt nap volt, először úgy terveztem, hogy elmegyünk, de mivel R úgy döntött, hogy inkább alszik, így nem mentünk. Gondolom, nem vesztettünk sokat, mert szerintem a sok felnőtt között elvesztek a gyerekek. Majd biztos elmondja valamelyik anyuka, hogy miről maradtunk le. Inkább átmentünk Z. anyukájáékhoz, ahol Roli mindenáron meg szerette volna lovagolni Borzit, aki szerencsére ezt nem engedte, így jobb híján Ági hátán „lovagolt” :)

Szombaton hajnalban fél 7kor ébresztett R, ami eléggé fájdalmasan érintett. Délelőtt játszótereztünk, aztán aludtunk egy nagyot,addig Zoli bevásárolt és pizzát sütött, utána pedig usziban voltunk. Roli nagyon kis ügyes volt, a bemelegítéses gyakorlatokat nagyon szépen csinálta, ilyenkor a medence szélén állnak és mindenféle mondókákra (pl: Cini-cini muzsika, Csip-csip csóka…stb)átmozgatják a testrészeiket, a merülésekkor sem nyelt nagyon vizet, most látszott rajta, hogy tényleg élvezi, amit csinál. Néha látni, hogy muszájból csinálja, de most végig vigyorgott. A végén, a szabadfoglalkozás alatt, pedig Z feltett neki két Thomasos karúszót, amikkel nagyon ügyesen fent tudott maradni a víz felszínén, tartotta a fejét csukott szájjal, egyáltalán nem nyelt vizet :) Utána még egy kicsit játszóztunk, és még a Dédit is meglátogattuk.

Este, amikor letettem a fejem, szerintem még a párnáig sem értem el, de már aludtam.

Vasárnap délelőtt elmentünk a Vörösmarty térre a Könyvhétre, volt az Ulpius kiadóhoz kedvezményem, de sajna azokat a könyveket, amiket kinéztem magamnak nem hozták ki a vásárra…így nem vettem semmit. Volt nagyon sok gyerekkönyv, de aztán arra jutottunk, hogy megnézzük a nagyszülőknél a mi volt könyveinket, és azokból szemezgetünk Rolinak.

Ha már itt voltunk, megnéztük a Dunát is, tényleg borzasztó ez a sok víz, de mi itt a fővárosban örülhetünk, hogy „csak” a rakpart van lezárva, és az embereknek nem a túlélésért kell küzdeniük!

Még tervben volt, hogy veszünk hazafelé virágpalántákat az erkélyre, de mivel R elég erősen elkezdett lemenni alfába, így inkább ezt kihagytuk. Ebéd után közös szieszta volt, fiúk a hálóban aludtak, én a nappaliban nem csináltam semmit. A mosogatóban hegyekben állt a mosatlan, de nem érdekelt, valahogy jó volt csak úgy lenni… tisztában voltam vele, hogy este úgyis nekem kell megcsinálni, de akkor is kellett a nyugi. 4kor ébresztettem a férfi társaságot, ettünk, és a mivel a változatosság gyönyörködtet ;), így ismét játszótér volt a program, este még mosogattam, és előszobát és erkélyt takarítottam.

Norbi már egy hete Marokkóban van, Rabatban van a főhadiszállásuk (apartman + munkahely). Tegnap a kollégájával elautóztak Marrakeshbe, ami 340 km távolságnyira van. Nagyon jól érzi magát, tetszik neki az ottlét, de már csak 2 hét és jön haza.

Annyira lelkesen mesél, amikor beszélünk, hogy elhatároztam, nekem is el kell majd utaznom oda egyszer !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése