2010. augusztus 26., csütörtök

Dilemma

Ma reggel volt az első reggel, hogy Roli nem sírt, amikor otthagytam. Egy kicsit fura volt, ennyire rossz velem?! Csak hülyéskedek, örülök, hogy tudja, tudatosult benne, hogy Anya mindig visszajön :)

Hm, voltam az interjún… enyém a munka, ha akarom. És igen, itt a bökkenő, hogy akarom e. Akarom, de azért bizonytalan vagyok nem kicsit.
Anyuuuuuuuuuu segíííííííííítst, Te mindig olyan okosokat mondasz. Biztos, most felmerül Benned, hogy most miért kérek segítséget, mikor eddig teljesen kiborultam, ha bele akartatok szólni a döntéseimbe, az életembe.

A munka maga értékesítés (eddig ilyet csak távolból láttam, ill. a saját bőrömön tapasztaltam, és küldtem el az illetőt melegebb éghajlatra, ha ilyen célból felhívott). Benne van minden biztosítási termék (kötelező, casco, utas, baleset, lakás….stb ), ez egy alkusz cég több (majdnem az összes) biztosítóval leszerződve, az én feladatom (is) új ügyfelek felderítése, a régiek megtartása, az ezekhez kapcsolódó adminisztráció, jah és megtanulni mindent a biztosításokról.
Ez elég nagy kihívás (lenne), de bízom a képességeimben. Egyébként ez az álláskeresősdi annyira gáz (még mindig), ahova eddig behívtak interjúra mindegyik értékesítés, ebben az országban nincs fix munka, fix fizuért… bocsánat… jó fizetésért???

Ami pozitívum: rugalmas munkaidő, kéthetente hétfőn van céges értekezlet, ami kötelező, magas fizu (ha beindul a biznisz – a főnök szerint 1 év), főállású státusz (nem kell vállalkozói), helyileg itt van 5 perc sétára, a megismert „kollégák” kedvesek, és segítőkészek

A buktatók: az első 3 hónapban van csak fix fizetés (az is minimális), egyébként teljesen jutalékos; és ez sajnos elég gáz, de kockázat nélkül nincs üzlet, siker, pénz…. boldogság

Holnap is megyek egy interjúra, de az is ugyanilyen cég, ugyanilyen munkakör… de nincs más… mit csináljak????

Ilyenkor olyan jó lenne egy kicsit előre látni a jövőt….

1 megjegyzés:

  1. Hu nem lehet egyszerü a döntes, tenyleg sok mindent kell merlegelni.
    Tanacsot igazabol senki nem adhat, Neked kell eldönteni, hogy ez-e az a munka, amit csinalni akarsz, de azert gondolj bele, hogy az ilyen biztositos-ertekesitös embereknek a mai vilagban eleg nehez dolguk van.. ahogy irtad Te is, hogy elküldted eddig melegebb eghajlatra öket, hat en is igy vagyok, ha valaki ilyen telefonal vagy leszolit, mar csilingelnek is a veszcsengök a fülemben es teszem is le a telefont vagy fordulok is el.. szoval nem egyszerü melo, szerintem nem mindenki kepes arra, hogy csak ugy egyszerüen "lepattogjon" rola a sok negativum, visszautasitas es ne vegye szemelyes kudarcnak, ha elutasitjak az emberek!

    Tenyleg szomoru, hogy mas allast nem nagyon talalsz es mindenhol csak ilyen ertekesitöset ajanlanak :( Azert en olyat, ahol nincs fix fizetes, nem vallalnek el, a fönök nyilvan azt mondja, h egy ev utan beindul a biznisz, akkor jön a penz, de mi van, ha nem igy van? Persze ezt is neked kell eldönteni, hogy vallalod-e ezt a kockazatot..
    Nem irigyellek, nehez döntes, en drukkolok Neked, hogy sikerüljön a legjobban döntened!!!

    Az viszont szuper, hogy Rolinak mar igy tetszik a bölcsi :)
    Szep 7veget Nektek, puszi

    VálaszTörlés