2010. április 19., hétfő

Felemás

állapotban telt a hétvégénk. A múlt vasárnapnak "köszönhetően" Zoli már pénteken itthon maradt. Péntek jó volt, gyorsan eltelt, délelőtt levegőztünk egy nagyot, délután Roli nagyizott, Zoli számítógép szerelt, én meg nem csináltam semmit.
Szombaton voltunk Anyuéknál, ott is jó volt, este majdnem 8 óra volt hogy hazaértünk. És ekkor jött a feketeleves... már 10 körül kapizsgáltam, hogy nem lesz itt alvás, ugyanis a szomszéd (egy 20as évei elején járó csajszi) lakásból kezdődő buli hangjai hallatszottak. Z még optimista volt, biztos elmennek majd valahová... hát nem mentek...maradtak... elég sokáig... az utolsó emlékem hajnali fél 3kor volt, akkor néztem meg az órát, és végre elaludtam/elaludtunk Demjén Rózsi valamelyik remekbe szabott slágerére, amit karaoke verzióban hallhattunk... és igen, Roli 7-kor ébresztett. Hát mit ne mondjak, nem voltam valami szalonképes állapotban, de gyorsan bedöntöttem egy nagy bögre kávét, mosakodás, fogmosás, így valamelyest javítottam az összképen. Délelőtt Rolival lent voltunk a játszin, optimistán mentünk fel, biztos elalszik időben, de nem, akkor én kiborultam, sírtam egy kicsit, aztán végre elaludtak a fiúk valamikor 2 körül. Lenyomtak több, mint két óra szunyát, én addig olvastam, lustiztam, utána pedig mentünk Zoli anyukájához "ebédelni". Este hamarabb elaludtam, mint Roli.
Délután láttam a szomszéd csajszit, hát nem írom le, hogy milyen gondolatok jártak a fejemben. Az a baj, hogy egyszer ezt már eljátszottuk, akkor az éjjel közepén sikeresen véget vetettünk a partinak, és utána megbeszéltük, hogy nem lesz többet ilyen. De mégis lett...

Remélem, hamarosan lesz egy igazi hétvégénk, amikor semmi és senki nem húzza keresztül a pihenésünket!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése