2010. április 9., péntek

Könyvek

Akik ismernek, tudják, "falom" a könyveket. Most, hogy jó idő van, és nem vagyunk a 4 fal közé zárva, így kevesebbet olvasok, konkrétan semmit, de már alig várom, hogy Anyu kiolvassa azt a könyvet, amit tesóméktól kapott szülinapjára. Igen, nálunk ez így megy, cserélgetünk, és próbáljuk észben tartani, hogy mit olvastunk és mit nem.

Úgy látom, hogy a könyvek szeretetét Roli is "örökölte", mert nagyon élvezi, ha olvasunk neki, mindig van valami aktuális sláger, amik közül most a legfrissebb kedvencet be is mutatnám, hátha valaki kedvet kap hozzá.

Csizmás kandúr


Ez a tkk kiadónál jelent meg, tele sok, nagy, színes képpel. Azért is ajánlom ezt a könyvet, mert eddig Rolit csak a leporellók érdekelték, a figyelmét kb ennyi időre tudtam lekötni, és ez az első könyv, amit hoz magával és elejétől a végéig naponta többször végig olvasunk.


Az én kedvencem:
Cecelia Ahern: U.i.: Szeretlek


"Nincs csodálatosabb dolog annál, ha az ember szeret valakit, és viszontszeretik. De talán mégis van: ha az ember megtalálja a lélektársát. A lélektárs az a valaki, aki olyan, mint te. Ő az, aki megért, aki érez téged, mint senki más. Ő az, aki úgy szeret, mint senki más, és mindig veled marad, bármi történjen is. Azt mondják, semmi se tart örökké, én viszont szilárdan hiszek abban, hogy van örök szerelem, ami akkor is tart, ha a másik már nincs közöttünk."

Hiába több, mint 500 oldal a könyv, így is 3 nap alatt elolvastam.
Közben volt, hogy sírtam, volt hogy nevettem. Nagyon tetszett. A történetben adott 1 fiatal lány, aki elveszíti szerelmét, ezek után teljesen magába roskad. Ám Gerry (a férj) minden hónapban (10 hónapon keresztül) eljuttat hozzá 1-1 borítékot, ezek az üzenetek, instrukciók éltetik Hollyt, aki ezalatt az idő alatt újra magára talál, illetve megtalálja Önmagát. Hogyan alakulnak az emberi kapcsolatok, a barátságok egy ilyen esemény után? Lehet e segíteni valakinek, aki nem szeretné, hogy segítsenek neki? Mikor jön el az az idő, és ki az a férfi, akit tiszta szívből, szerelemmel lehet ismét szeretni? Ilyen kérdések fogalmazódtak meg bennem az olvasás során, illetve az, hogy egy ilyen fiatal írónő (1981-ben született) miért pont egy ilyen témát jár körül.

A filmet is láttam (az olvasás után), de nem tetszett, mást vártam, többet, mint amit kaptam. Persze, ez teljesen szubjektív

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése