2010. április 12., hétfő

A nem éppen ideális hétvége

Ez a hétvége nem fog a kedvenceim közé tartozni, az tuti...

Péntek délután Zoli azzal jött haza a munkából, hogy vasárnap mennie kellene vidékre, és a kollégája szerint alsó hangon este 8-ra érnek haza, úgy hogy reggel indulnak. Mivel most cégen belül munkakört vált, így arra jutottunk, hogy nem lenne jó, ha nemet mondana erre a "remek" vasárnapi programra.
Ezek után elmentünk a Kopaszi-gátra (idén először), kihasználva a jó időt. Roli jól érezte magát, minden motort, rollert, biciklit ki szeretett volna próbálni, az mindegy volt, hogy mekkora a mérete :) .
Én, kis optimista, gondoltam, hogy mivel a déli alváson kívül egész nap a levegőn volt, biztos jól fog aludni az éjjel... hát nem... biztos már megint a csillagállás nem volt optimális, de valamikor éjjel 2-3 közt megjelent az ágyunkban és onnantól kezdve két órán keresztül hol az apját, hol engem rugdosott.
Így szombat reggel mindannyian totál "kipihenten" ébredtünk. Délelőtt ment a hiszti, nem tudom, melyikünk volt a legrosszabb állapotban hármunk közül, de nagyon nem festettünk ideális család képet...Amíg a fiúk délben aludtak (1,5 óra), én sütit sütöttem, utána pedig mentünk babausziba (mivel minden második szombaton járunk Roli 4 hónapos kora óta).
Este mindannyian elég korán kidőltünk, de az éjjel megint felemás állapotban telt...
Reggel Zoli fél 9kor ment el itthonról, mi 3/4 10-kor elindultunk szavazni (Rolcsi motorral) , de mivel kb. 10-15-en álltak előttünk, és senki nem engedett maga elé, csak bájosan vigyorogtak, integettek Rolinak, így kb 1 perc után eljöttünk, inkább mentünk a játszótérre és ott voltunk délig. Ezután a déli alvás több, mint 3 órássá sikeredett, utána átjött Anyósom egy kicsit unokázni, így én ismét megpróbáltam eleget tenni állampolgári kötelességemnek, ezúttal sikerrel, ill. elszaladtam vásárolni is. Még gyorsan főztem francia hagymalevest is, és Apa is megérkezett este 8 után valamivel.

Remélem, ilyen hétvégénk nem sűrűn lesz, mert ez egyikünknek sem volt jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése