2010. június 14., hétfő

Kuckó és baleset




Szombaton Roli kapott új ágyat, igen, eljött ez a nap is. Kiságyat darabjaira szedtük, a bébijátékokat végleg összepakoltam és elszáműztünk minden itthon lévő babás dolgot Anyuékhoz Dunakeszire.

Hát mint ne mondjak, lehet, hogy túlreagálom a dolgot, de azért befelé elég rendesen potyogtak a könnyeim, kifelé azért nem, mert Z kicikizett…

Két éve teljes lázban égve szereztük be a babaholmikat, most meg már el is pakoltuk…
Tudom, ismétlem önmagam, de tényleg olyan gyorsan elrohant az idő. Ez van…

A lényeg, hogy a délutáni alvás után berendeztük az új kuckót, Roli egyből bevackolta magát, egyáltalán nem hiányolta a kiságyat. Éjszaka is rendesen elaludt a szokásos esti mesék után, aludt a helyén hajnalig, aztán átjött közénk és vasárnap fél 8ig aludtunk. Tegnap anyuéknál voltunk, így ma aludt először ebéd után az új ágyban, de nem volt semmi gond, én is odakucorodtam mellé, és hamar el is aludt(unk). Igaz, én később kijöttem a szobájából, inkább a nappaliban aludtam, így azért mégis kényelmesebb :)



Túl vagyunk az első baleseten. Szombaton amíg mi ikeáztunk, addig Roli játszózott, és elhasalt a motorral. Az álla és a arcának a jobb fele horzsolódott le, nagyon csinos, igazi rosszfiús ;) Egyáltalán nem viselték meg a történtek, ugyanúgy mocizik a sebességből nem vett vissza, és továbbra is mindenfelé néz, csak arra nem, amerre megy….


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése