2010. szeptember 23., csütörtök

Visszatérés, hétvége, tanfolyam

Nem éppen a legjobbra sikerült a bölcsis visszatérés a két hét kihagyás után. Az elmúlt három napban Roli nem ebédelt semmit, pontosabban hétfőn semmit, kedden csak húst, szerdán pedig csak almát. Az alvás ideje napról napra csökken, hétfőn több, mint 1 órát aludt, tegnap pedig 20 percet. Az öröm az ürömben, hogy uzsonnára eszik dupla mennyiséget, és amikor hazajövünk, akkor is eszik főtt kaját, ill. még vacsizik is, ill. este 9kor már zuhan az ágyába.

Ma reggel sírásra görbült a szája, mikor cseréltem a cipőjét, de viszont reggel itthon nem nyüsszög, hogy nem akar menni, hozza a kisautóját, beül a babakocsiba, és mehetünk.

Most vagy beletörődött a sorsába, vagy nem tudom… a szakirodalom szerint nem kell vele foglalkozni, és a gondozónők szerint sem, de azért mégsem tudok szemet hunyni felette, mégiscsak a gyerekem. Ha látja, hogy zavar, hogy nem eszik, nem alszik, akkor méginkább nem fogja csinálni, ha nem foglalkozok vele, akkor pedig állítólag rájön, hogy attól, hogy nem csinálja, nem lesz jobb, csak idő kérdése…ok, hogy éhen nem fog halni, mert reggelizik/reggelizünk együtt itthon, iszik kakaót és joghurtot + felvágottas kiflit….

A hétvége eltelt ünneplősen (Roli névnap 15-én, Apukám szülinap 16-án), rohamtempóban. Megyünk színházba majd október közepén, kaptunk két jegyet Z. anyukájától az Operaház fantomja-ra :)

Hétfőn reggel úgy ébredtem, hogy kezdek valamit magammal, és keresek valami tanfolyamot, kitaláltam valamit, hogy az jó lenne nekem, de másnapra elvetettem, mert egyetlen helyet találtam, ahol indítanak ilyen kurzust, ill. belefutottam egy másmilyen jellegű szakmai tanfolyamba, jövő héten, ha megkapom a fizetésem, beiratkozom, befizetem az első részletet, és akkor majd itt is elárulom, hogy mi leszek, ha nagy leszek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése