2010. december 2., csütörtök

Dolgos hétköznapok

Ma volt a második napom a munkában, fura, de jó.. kicsit még
szokni kell, de ügyes csaj vagyok, és gyorsan megszokom majd a dolgos
mindennapokat… remélem.

Az első napon (tegnap) reggel 9re mentem, drukk vagy izgalom
nem volt bennem, pedig előtte nap többen feltették a kérdést, hogy izgulok e…
nem, semmi ilyen nem volt bennem. A legnagyobb problémát az okozta, hogy mit
vegyek fel?! Nem akartam sem túl, sem pedig alul öltözni. Szerda reggel
elvittem Rolit bölcsibe 8ra (a héten már reggeli előtt bent volt, hogy szokja
egy kicsit a korábbi időpontot), onnan pedig kell 1 óra még a város déli
végéből átbékávézom az északi csücskébe (20. ker kontra Újpest Városkapu).
Miután az időjárás úgy döntött, hogy ha december 1, akkor szakadjon a hó, így „kissé”
ázottan, és álmosan (mivel R persze nem igazán akart aludni éjjel) értem a
munkahelyemre, ahol mindenki nagyon kedves volt, és érdeklődtek, hogy hogyhogy
itt, és hogy vagyok, és hogy hű, de mennyire jól nézek ki (!), és mennyire tök
jó, hogy itt vagyok újra
J
Annyira jól esett a lelkemnek, hogy nagyon.

A csoport ahol dolgozom összesen 5
fős, a főnök nem liheg a nyakunkon, nincs stressz, nincs napi ezermillió
telefon, viszont van munka, így eltelik a nap. A munkaidőmnek 5kor van vége
kivéve pénteken, mert akkor fél 3kor.

Reggelente max ¼ 8kor indulunk itthonról 6ra
érek haza, addigra Z vagy Anyukája elhozzák Rt a bölcsiből (egyenlőre Z
anyukája fél4kor megy érte, így nem kell tovább maradnia), amikor hazaérek
kicsit játszunk, én kifújom magam, ha kell beteszek egy adag mosást,
vacsorázunk, rendrakás, mosogatás, játék és fürdés. Roli 9re általában kidől,
és én sem vagyok már ilyenkor sok mindenre használható…

Gondolom, ahogy belerázódok a hétköznapi rutinba, akkor hatékonyabb
leszek itthon, de egyelőre nagyon el tudok fáradni a nap végére. Azért 29 hónap
kihagyás után nem megy egyik napról a másikra az átállás…

Annak kifejezetten örülök, hogy holnap péntek J

A bölcsiben is besűrűsödtek a dolgok, holnap adventi
készülődős du lesz fél 4től (ez szülőkkel együtt), jövő kedden mikulás parti
lesz, 17én pedig karácsonyi buli (ezek délelőtti progik a törpiknek).

Most pedig lefekszem aludni, mert mindjárt 6:20…









1 megjegyzés:

  1. Hat gondolom el kell telnie egy kis idönek, amig belejöttök a munkas-dolgozos hetköznapokba, de az szuper, hogy ilyen kedvesen fogadtak a kollegak es hogy a munka is tetszik :))
    Jo volt a bölcsis adventi keszülödes?
    Szep 7veget Nektek!

    VálaszTörlés