2011. január 17., hétfő

Gyors jelentés

Most van egy kis időm, igazából kényszerpihenőn vagyok, mert benyeltem valami vírust, az egész 7végét vízszintesben töltöttem több takaró alatt lázasan, és úgy gondoltam, hogy talán nem fog összedőlni a gazdaság, ha ma nem dolgozom. Ma már jobban vagyok, kaja is marad bennem, és lázas sem vagyok este óta.

Igen, tudom, hogy elhanyagolom a blogot, de tényleg nincs időm semmire, pontosabban, ami minimális időm marad, azt próbálom a számítógéptől távol tölteni.
Újra elkezdtem járni tornázni heti 2 alkalommal, próbálok a barátokkal is némi időt eltölteni, persze Rolizok, a háztartásunk romokban, tényleg arra van a legkevesebb időm.

Roli egyébként jól van, január eleje óta jár bölcsibe, az első hét húzós volt, de most már megszokta, és elvan, játszik, eszik, alszik. A csoportjukban bárányhimlő szedi az áldozatokat, kíváncsi vagyok, hogy ő is elkapja e v. sem. A beszédfejlődése iszonyat beindult, mondókázik, mesél, kitalál sztorikat és úgy elő tudja adni, mintha olvasná :) Ami még nem múlt el, az a hiszti, van hogy napokig semmi, aztán "elkapja" vmi és elkezdi, de akkor min fél óra :(
Napközben is alszik 1,5- 2 órát, és ha nincs semmi baja, akkor az éjszakát is végig alussza.

Nálam munkafronton egyenlőre nincs változás, majd jan végén kezdek el betanulni egy újabb feladatot, ami reményeim szerint több időmet és energiámat le fogja kötni, mint a jelenlegi.

Biztos történtek érdekes dolgok velünk az elmúlt pár hétben, de most nem tudom összeszedni a gondolataimat. Készülök egy tavalyi összefoglalóval is, már majdnem kész....

1 megjegyzés:

  1. Kame, örülök, hogy azert sikerült egy kis idöt szakitanod es irni par sort, gondolom,hogy nagyon sürü napjaitok vannak most, de az a lenyeg, hogy most mar jol vagytok! Szuper, hogy elkezdesz tornaszni megint, en is mennek, csak hat nincs, ki vigyazna Marcelre..
    Szep hetet Nektek, sok puszi!!

    VálaszTörlés