2010. május 2., vasárnap

Anyák napja

Sokat gondolkodtam azon, hogy mit fogok írni, ha eljön ez a nap, mármint az Anyák napja. De sajnos ez a hétvége nem úgy alakult ahogy terveztük (részleteket majd legközelebb). Most itt a gép előtt ülve keresgettem a naphoz illő verset, és végig bőgtem az összes idézetet, amit találtam. Amikor Roli megszületett,folyton olyan kérdések kavarogtak bennem, hogy mitől lesz valaki jó anya, én jó anya vagyok e, mikor fog ez kiderül, honnan tudom, hogy jól csinálom e, amit csinálok?! Őszintén bevallom, sokára rázódtam bele az anya"szerep"be, szerintem kellett egy bő fél év, mire megszoktam az új családi felállást, azt, hogy most már nem lehet csak úgy magamra zárni/becsapni az ajtót, ha ELÉG. Itt volt/van ez a pici, akinek én, az ANYA vagyok a legfontosabb, aki az első 6 hónapban kizárólagos táplálékforrás volt, aki éjszakákat virrasztott mellette, aki ölelte, ha kellett, ha nem - ez mondjuk így van a mai napig, csak most már ha nem tetszik neki, hogy jövök és meg szeretném dögönyözni, akkor simán eltol magától:)
Most már nem parázok attól, hogy vajon amit csinálok, jól csinálom e.
Addig amíg minden nap kapok/kapunk kismillió mosolyt, és szeretetet, addig úgy gondolom nagy baj nem lehet!

Anyukámnak pedig köszönöm azt a sok-sok mindent, amit értem/értünk tett/tesz:)
Anci, hatalmas puszi és ölelés!!!

"Hogyha virág lennék,
ölelnék jó illattal;
Hogyha madár lennék,
dicsérnélek zengő dallal;
hogyha mennybolt lennék,
aranynappal, ezüstholddal,
beragyognám életedet csillagokkal.
Virág vagyok: ékes
piros szirmú, gyönge rózsaág;
madár vagyok: fényes
dalt fütyülő csöpp rigócskád;
eged is: szépséges
aranynappal, ezüstholddal,
beragyogom életedet csillagokkal"
.


(Pákolitz István - Anyámnak)

1 megjegyzés:

  1. teljesen aterzem, amit irtal, nekem sem ment egyik naprol a masikra az anyaszerep es nem lattam rögtön rozsaszin szemüvegen keresztül az anyasagot, de most mar semmiert nem cserelnem el a mostani eletemet es tenyleg ez a legnagyobb csoda, hogy anya lehettem.
    Szep napot Nektek!

    VálaszTörlés