2010. május 5., szerda

Tervek és a rideg valóság

Az elmúlt hétvégének hatalmas tervekkel indultunk neki, volt köztünk Nagyszülőzés (mindkét Mamáék), póni simogatás, esetleg "lovaglás", sok-sok móka és kacagás. Ehelyett mi lett az egészből... egy lázas, hányós-hasmenéses "buli" :(

Ekkor értettem meg, miért nem terveznek a gyerekes szülők nagy hétvégi családi programokat úgy, hogy azt a gyerkőc is megtudja, mert akkor tuti biztos, hogy a szülők gyöngye beteg lesz, összetöri magát, fogat növeszt, orrot folyat....stb...stb (Na jó, ezt a hétvégét én sem úsztam meg).
Pénteken még nem volt semmi nyűgünk, délelőtt még vendégeink is voltak, a déli alvás után átmentünk Anyósomékhoz, semmi probléma nem volt, este 1/4 10 körül Roli elaludt, és kb 2 óra múlva lázasan felébredt. Éjjel 38,4-ig ment fel a hője, szombat délelőtt kapott Nurofent, ami gyorsan még a hőemelkedést is elmulasztotta. Igaz nem evett semmit, és nagyon sokat aludt, de legalább úgy tűnt nem lesz rosszabb az állapota. Délután így elmentünk Anyuékhoz, ahol megevett egy nagy tányér levest, részéről ezzel le is volt tudva a betegség. Igen ám, de közben én is egyre gyengébb lettem, csak kóvályogtam, rázott a hideg, nem tudtam enni, és kb 5 percenként jártam klotyóra. Estére (mire hazaértünk) belázasodtam és éjfél után megtárgyaltam a wc kagylóval a dolgokat, viszont utána teljesen rendbe jöttem. Vasárnap Roli teljesen jól volt, már nem nyüszizett, evett is rendesen, és én is próbáltam magamhoz venni némi tápanyagot ( a csüt. esti fogászat óta 2,5 szelet rántott sajtot, 1 banánt és egy fél narancsot ettem). Ééééééééééés hétfőn reggel az első falat reggelit Roli kihányta, utána a bokájáig fosti lett... ekkor kicsit elfehéredtem, de mivel ivott rendesen, és a ropi bent maradt, így nem pánikoltam be (annyira).

Ezzel be is fejeződött (remélhetőleg Z nem kapta/kapja el)a 3 napos weekendünk.

1 megjegyzés:

  1. Remelem, most mar jol vagytok, nagyon durva egy ilyen virus, le tudja dönteni rendesen az embert a labarol :(
    Egyebkent tenyleg igy van, ember tervez, gyerek vegez :))

    VálaszTörlés