2010. május 5., szerda

Has, láb, popsi

Ezek azok a testrészek, amik a legtöbb nőnek problémát okoznak, sajnos én sem tartozom a kivételek közé, illetve még fel tudnék sorolni pár "alkatrészemet", amikkel nem vagyok megelégedve.
Tegnap azért hogy jobb legyen a testemnek, és a lelkemnek is, ismét elmentünk tornázni, de nem step-re, hanem konkrétan egy olyan órára, amin a fenti három testrész karbantartását végezzük. Nagyon büszke vagyok magamra, mivel az óra 95%-át rendesen megcsináltam :)
Ennek eredményeként jelenleg mindkét combom használhatatlan, és bármilyen nemű mozgás fájdalmat okoz.
Mindegy, a szépségért meg kell szenvedni (kinek így, kinek úgy), és mivel jön a bikini szezon (amit én kb 3-szor veszek fel egy nyáron) muszáj valamit tenni az ügy érdekében!!!
Azt azért bevallom, hogy többször próbáltam megfejteni magamban, hogy az órán résztvevő kb 30 nőszemélyt mi motiválja abban, hogy egy légkondi nélküli fülledt teremben eltöltse ezt az igen kemény egy órát?! A hiúság? Talán, nem tudom, én konkrétan azért mentem, hogy egy kicsit kiszakadjak az itthoni 0-24 órás szolgálatból, és levezessem a feszültséget. Ha ezzel pár mikrogramm vagy mikromilliméter lement a fent említett 3 terület bármelyikéről, az már csak hab a tortán :)

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, hogy vegigcsinaltad ;) Ha lenne lehetösegem, mennek en is, mert erzem,hogy hianyzik az a fajta mozgas, nem csak a babakocsitologatas es hintalökes, bar az is igaz, hogy soha eletemben (pedig sportoltam eleget es sokat) nem volt ilyen karizmom, mint most :) Hiaba, a 12,5 kilos "sulyzom" megteszi a hatasat :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a karizommal nekem sincs gondom ;) Azért az is biztos, hogy a gyerkőccel kint töltött szabad levegős programokat sokkal jobban élvezem, mint a zsúfolt, levegőtlen edzőtermet. Majd, ha újra együtt lesz a család, és rendeződtök, biztos lesz időd sportolni is!

    VálaszTörlés