2010. június 23., szerda

Pelenka rekord lázzal

Kedden Roli hajnali 3/4 6kor ébredt, fél 12ig 6 kakis pelust produkált. Akkor aludt 1és háromnegyed órát, majd estig újabb 4 adagot termelt (ezzel mennyiségi rekord született). Ez viszont szegénynek annyira kikezdte a popsiját, hogy szó szerint nem tudott menni. Iszonyatosan sírt, ha pelust akartunk/kellett cserélni, semmivel nem tudtunk hozzáérni, fájt a törlőkendő és a víz is. Estére iszonyatosan nézett ki, mintha teljesen lehorzsolta volna a bőrt róla. Én ilyet még nem láttam, és nem is nagyon szeretnék! Este 9kor már aludt reggel 5ig, akkor áthívott az ágyába, ivott vizet, visszaaludt, én visszamentem a helyemre, 6kor megint jött, szerencsére akkor is vissza tudtunk aludni, fél 8kor arra ébredtem, hogy Z megy el dolgozni…
Reggel mértünk lázat is, mert nagyon melegnek tűnt Csipi 37,4volt, majd magától lement 36,7re, de egész nap nagyon elesett volt. Kaki csak reggel volt 1 darab, enni evett rendesen, ivott is, de tényleg nagyon rossz volt a közérzete.
Semmit nem akart, csak azt, hogy olvassak neki. Van olyan könyv, amit ma szerintem ötször elolvastunk ill. megnéztünk.
Délután fél 5kor kapott Nurofent, ettől jobban lett, elkezdett dumálni, feléledni, így gyorsan elmentünk mocizni meg játszóra.
Most fürdés után megint volt sírás, de ebben volt némi hiszti is…
Hogy minek tulajdonítjuk mindezt? Szerintünk a fogai közül valamelyik utolsó jön kifelé, mert nyomja az ujját a szájába, és nyálzik is. Nagyon remélem, hogy nem fogunk mellé a diagnózissal… mindegy, ha holnap is produkál valami tünetet, akkor elviszem dokihoz.

Tegnap este 1o-kor én úgy zuhantam be az ágyba, mint akit agyonvágtak, szerintem ez ma sem lesz másképp csak 1 óra késéssel…

Azt gondolom mondanom sem kell, hogy így a tervezett tortát nem sikerült megsütnöm :(

1 megjegyzés:

  1. Szia, ilyen fogzós kakesz nálunk is rendszeresen volt. Ilyenkor elő sem veszem a popsitörlőt, csak zuhanyzom, gyengéden, és krémezem valami hámosítóval!
    Remélem gyorsan kibújik az a fogacska!

    VálaszTörlés