2011. február 19., szombat

Mostanában

Húúúú de el vagyok maradva ezzel a blogolással, néha belekezdek 1-1 post megírásába, de aztán vagy kidőlök mielőtt befejezném (mert általában este 10 után tudok csak nyugodtan „gondolkodni”), vagy nem jönnek az értelmes mondatok, és visszaolvasva elég zagyvaság az egész bejegyzés, így megy a kukába.

Mi történt velünk az elmúlt pár hétben, kezdjük Rolival:

igazi nagykisfiú lett, néha rácsodálkozunk az apjával, hogy úristen mekkora nagy már a kis minidiktátorunk. Folyton dumál, énekel, verseket mond, igaz ezeket átköltve adja elő, minden sor vége az „autóka” szó. Sokat olvasunk abban a kis időben, amit együtt töltünk, kb 1 hónapig Thomas-os meséket olvastunk, tegnap este óta pedig Bogyó és Babóca a favorit (gondolom, kb ezt is 1 hónapig fogjuk olvasni). Az a jó, hogy a könyvbeli párbeszédeket már ő mondja, az agya olyan, mint a szivacs, viszont a hallása az igazán szelektív.

A reggelek iszonyatosak, mindig megy a szöszölés, az idegeskedés, a rohanás. A bölcsiben nincs gond, játszik (igaz leginkább egyedül), eszik, alszik, figyel, dumál, ha van kedve, de azt amivel játszik nem adja senkinek. Itthon hisztizik, nyűg, és néha már az idegeinken táncol. Ja, és jelenleg anyamániás, mindenhol ott kell hogy legyek, és mindent nekem kell csinálnom, Z-nek csak akkor enged vmit, ha én nem vagyok itthon. Persze wc-re is együtt járunk, ma pl hajnal 4kor is jött velem…Apropó wc, a bilit nem használja, viszont a szűkítőt igen, de még nem szól, ha kell, amit rendszeresítettünk az a fürdés előtti és utáni, ill 7végén indulás előtti wc-be pisi/kaki. Az alvása változó, van hogy végig alussza az éjszakát (fél 10től fél7ig), de általában felébred minimum 1szer, de van hogy többször is változó időtartamra ( a héten a rekord 2 óra szenvedés volt, aminek én annyira nem nagyon örültem szerda éjszaka). Nappali alvás min 1, de általában 1,5-2 óra.

én:

nálam munkafronton beállt némi pozitív változás, szerencsére a főnökömben pozitívan csalódtam, kaptam új feladatokat is (ez még betanulós fázisban van), így nagyon gyorsan elmegy a napom, igaz estére nagyon kész vagyok (ez a nemalvás számlájára is írható). Próbálok nem szétcsúszni teljesen, de észreveszem magamon, hogy én sem bírok mindent, hiába is akarnám. Jelenleg a háztartás az utolsó dolog amihez kedvem van, és igazán időm sincs rá. Mindegy, a mosógép minden nap használatban van, mosogatni is mosogatunk, ma vasaltam is, szóval nem omlik ránk a lakás :D

mi:

3 év kihagyás után voltunk bulizni, jó volt nagyon, nekem, akinek lételeme a zene és a bulizás, már nagyon hiányzott egy kis táncolás, lötyögés. Úgy néz ki, hogy havonta 1szer bevállalunk egy kis party tájm-ot, vagy közösen ismerősökkel, de én már nagyon vágyom egy igazi csajos bulira :D

Ma moziba megyünk kettesben, jövő pénteken pedig billiárdozni barátokkal.

És nagyon várjuk a tavaszt, a napsütést, a jó időt, hogy lehessen menni ki, és ne kelljen 6millió réteg ruhát magunkra venni, ahhoz hogy ne fagyjunk meg. Lehessen menni bicajozni, sétálni, kirándulni….

de addig még vár ránk egy bölcsis farsang, és reményeim szerint ezzel vége is lesz a télnek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése